Produkty pro pečovatelské kanceláře blízko mě (487)

Modulární ubytování a kancelářský kontejner - 274m² - Přenosné kanceláře a bydlení

Modulární ubytování a kancelářský kontejner - 274m² - Přenosné kanceláře a bydlení

Přidání přenosného ubytování pro zaměstnance a pracovního prostoru, ať už se jedná o samostatnou zakázkovou modulární budovu nebo jako přírůstek k již existujícím budovám, je ekonomicky snadné s našimi zkušenými stavebními týmy. Prefabex přenosné ubytovací a kancelářské budovy splňují všechny potřeby pro pracovní prostor a ubytování díky svému přizpůsobitelnému prostoru, který je navržen tak, aby odolal intenzivnímu každodennímu používání veřejných zařízení. Ať už se jedná o obytný prostor, ubytovací prostor, pracovní prostor nebo technický prostor – poskytneme vám všechny potřebné prostory, přičemž každý z nich je navržen pro zdraví, bezpečnost a pohodlí vašich zaměstnanců. Díky mnoha univerzálním způsobům, jakými lze přenosné ubytování a kancelářské kontejnery Prefabex přizpůsobit, jsou ideálně vhodné pro ubytování zaměstnanců a pracovní prostor. V kombinaci s našimi sanitárními toaletními a sprchovými jednotkami nabízíme kompletní řešení, která vyhovují vašim přesným požadavkům. Dodáváme nejlepší možné dočasné ubytování pro zaměstnance a pracovní prostor s doplňkovými. Vnější stěna / Vnitřní stěna: 5 cm EPS sendvičový panel Elektrická instalace / Sanitární instalace: Na omítku / Na omítku Vnější nátěr / Vnitřní nátěr: Elektrostaticky lakovaný pozinkovaný plech Odolnost proti větru: 102 km/h Vnější dveře / Vnitřní dveře / Okna: Plech / MDF / PVC dvojité sklo Střešní krytina: Přírodní pozinkovaný plech Nosnost sněhu: 1 m² / 80 kg Nosnost podvozku: 1 m² / 200 kg
Crestline Kancelářský Koš - Kancelářský Odpadkový Koš

Crestline Kancelářský Koš - Kancelářský Odpadkový Koš

Crestline Office Bin je vysoce funkční a stylové řešení pro organizaci a správu odpadu na pracovišti. Neviděli jsme to jako jednoduchý odpadkový koš, navrhli jsme ho tak, aby přidal barvu do vaší kanceláře. Jednou z klíčových vlastností Crestline Office Bin je jeho udržitelnost. Crestline Office Bin není pouze funkční, ale také ekologický. Je vyroben z recyklovaných materiálů, což přispívá k udržitelnější budoucnosti. Tento koš je k dispozici v různých barvách, aby vyhovoval jakémukoli kancelářskému stylu, což z něj činí dokonalý doplněk vašeho pracovního prostoru.
Pánská kancelářská taška přes rameno z pravé kůže - Exekutivní aktovka - Obchodní tašky a pouzdra

Pánská kancelářská taška přes rameno z pravé kůže - Exekutivní aktovka - Obchodní tašky a pouzdra

Materiál: Neopren, neopren Místo původu: Istanbul, Turecko Název značky: Logo Číslo modelu: GNCE 398 Všechny barvy jsou k dispozici: modrá, černá, bílá vb. Velikost: 29x22x3 Logo: Logo zákazníka MOQ: 500 ks Čas vzorku: 10 dní
kancelářský nábytek

kancelářský nábytek

kancelářský nábytek
Složka se zapínáním na druk - KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY

Složka se zapínáním na druk - KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY

Složka s patentním knoflíkem nabízí štíhlý profil, který se snadno vejde do jakéhokoli koordinovaného archivačního systému. Složka se dobře vejde do archivační skříně pro dlouhodobé skladování. Archivace je ideální pro domácnost, kancelář, školu a obchodní použití.
Kancelář & Studio 4 - VNITŘNÍ ZNAČKA

Kancelář & Studio 4 - VNITŘNÍ ZNAČKA

Kancelář & Studio 4 - VNITŘNÍ ZNAČKA
20 Stop Dvojitý Kancelářský Kontejner - MODULÁRNÍ KONTEJNER

20 Stop Dvojitý Kancelářský Kontejner - MODULÁRNÍ KONTEJNER

Pro dvě až čtyři osoby nabízí 20stopový kancelářský kontejner stylové a užitečné pracovní místo. Je vyroben na dálku a dopraven na vaši lokalitu k montáži a připojení k inženýrským sítím. Jeho inovativní lehká konstrukce zaručuje nízké požadavky na základy, což je činí vhodnými pro dlouhodobé nebo časově omezené instalace. 20stopový kancelářský kontejner na prodej má 15 m² interiéru, který lze přizpůsobit všem potřebným vybavením, což vám umožňuje navrhnout vlastní pracovní prostor, který vyhovuje potřebám vašeho týmu a vaší lokalitě. Navíc, ve srovnání s výstavbou tradiční budovy, můžete ušetřit značné množství peněz a času, což činí modulární kancelář populární a cenově dostupnou volbou z různých důvodů. 20stopový dvojitý kancelářský kontejner: 6,00x5,00m
Prefabrikovaná Ubytovna, Prefabrikovaná Kancelář, Ocelová Konstrukce

Prefabrikovaná Ubytovna, Prefabrikovaná Kancelář, Ocelová Konstrukce

Lehké ocelové struktury kanceláří, prefabrikované koleje, prefabrikované domy - Maxprefabs dodává prefabrikované koleje pro stavební tábory, energetické tábory a používá se jako studentské koleje.
Kancelářský odpadkový koš

Kancelářský odpadkový koš

Kancelářský Odpadkový Koš Kód Produktu: 425 - 426 - 427
120 ML BANBU VŮNĚ A KVALITA DŘEVĚNÉ VŮNĚ PRO DOMOV KANCELÁŘ PRACOVIŠTĚ ATD.

120 ML BANBU VŮNĚ A KVALITA DŘEVĚNÉ VŮNĚ PRO DOMOV KANCELÁŘ PRACOVIŠTĚ ATD.

120 ML BANBU VŮN KVALITNÍ DŘEVĚNÁ VŮNĚ PRO DOMOV KANCELÁŘ PRACOVIŠTĚ ATD.
VIP - Tkanina na kancelářské židle

VIP - Tkanina na kancelářské židle

Složení: 100% polyester Hmotnost: 285 g/m2 +-2% Šířka: 145 cm +-2% Odolnost proti oděru: Změna povrchu a žmolkování 5000 RPM Přetržení příze přes 60 000 RPM Odolnost vůči světlu: 5 (TS EN ISO 105 B02) Odolnost vůči barvám: Suché: 4-5 Mokré: 4-5 Volitelné: Může být aplikována úprava proti ohni, vodě a skvrnám.
Dekorativní noha stolu do jídelny / kanceláře

Dekorativní noha stolu do jídelny / kanceláře

Tyto řady vyrábíme především pro jídelní stoly a také se používají pro kancelářské stoly a pro jakékoli další použití na požádání.
Kancelářský nábytek - Kancelářský nábytek

Kancelářský nábytek - Kancelářský nábytek

M1901, Melamin, 0,820 Kubických metrů, Kancelářský nábytek pro manažery Podívejte se prosím na náš katalog kancelářského nábytku: https://www.ernur.com.tr/Ernur_Buro_Katalogu.pdf
OTEVŘENÝ HLINÍKOVÝ RÁM - Hliníkový Rám - Hliníková Kancelářská Příčka - Hliníkové Posuvné

OTEVŘENÝ HLINÍKOVÝ RÁM - Hliníkový Rám - Hliníková Kancelářská Příčka - Hliníkové Posuvné

Řezání může být provedeno volitelně podle tvaru a velikosti.
Focus - Exekutivní Kancelářská Židle

Focus - Exekutivní Kancelářská Židle

Focus manažerské (ředitelské) křeslo bylo navrženo pro vysoce postavené manažery, kteří kladou důraz na eleganci a pohodlí. S možnostmi barev pravé kůže, textilu nebo umělé kůže přidá vašim kancelářím na atraktivitě. Focus je navrženo jako manažerské (ředitelské) křeslo, které vám umožní pohodlně a zdravě pracovat díky pohyblivým (výškově nastavitelným) opěrkám a synchronizovanému mechanismu opěradla. K manažerským křeslům Focus si můžete vybrat čalounění v jakékoli barvě z umělé kůže nebo textilu.
Nábytek do domácnosti a kanceláře - Sada nábytku

Nábytek do domácnosti a kanceláře - Sada nábytku

Kancelářský nábytek Psací stůl skříň Úložný nábytek Kancelářská židle Kancelářská pohovka Nábytek do ložnice Pohovka Kancelářské křeslo Kuchyňský nábytek Obývací pokoj nábytek
Dezinfekce - Domácí a Pracovní Kancelářská Dezinfekce

Dezinfekce - Domácí a Pracovní Kancelářská Dezinfekce

Má široké antimikrobiální spektrum, Není ovlivněn organickými látkami a jinými používanými chemikáliemi Neměl by být škodlivý pro uživatele, měl by být bez zápachu a ekonomický Měl by se přizpůsobit povrchu, neměl by způsobovat erozi a poškození Měl by mít trvalý účinek na aplikovaných površích, měl by mít čisticí vlastnosti Měl by být snadno rozpustný ve vodě Konzentrát a zředěné použití by mělo být odolné. I když přijmeme opatření proti mikroorganismům a virům, nemůžeme chránit naše zdraví, pokud nevydezinfikujeme naše životní prostory. My, Beta Čistění, jsme hrdí na to, že vám, našim váženým zákazníkům, nabízíme bezpečný dezinfekční prostředek, který je schválen našimi důvěryhodnými institucemi v zemi, zejména Ministerstvem zdravotnictví, a který neobsahuje žádné škodlivé látky, a to i v okamžiku, kdy pracujeme v našich kancelářích nebo sedíme doma.
MT08 - Kancelářský nábytek

MT08 - Kancelářský nábytek

Odesíláme po celém světě a máme skladem. *Místo a manažerské týmy *Personální a skleněné soupravy *Skříně *Skupiny pracovních stanic *Zasedací stoly *Pulty *Židle s síťovinou *Židle pro ředitele a hosty *Pracovní židle *Barové a kavárenské stoličky *Konferenční a kino židle *Židle *Sedací soupravy *Čekací židle *Pohovky
Kancelářské exekutivní sady - Prodej moderních exekutivních sad z výroby

Kancelářské exekutivní sady - Prodej moderních exekutivních sad z výroby

Elsa Modern Office Furniture navrhuje a vyrábí inspirativní kancelářský nábytek, včetně kancelářských židlí, stolů, skříní na dokumenty, pracovních stanic a řešení pro pracoviště.
E-Line SMART - Elegantní a praktická řešení pro obchodní centra, kanceláře,

E-Line SMART - Elegantní a praktická řešení pro obchodní centra, kanceláře,

Elegantní a praktická řešení pro obchodní centra, kanceláře, obytné a pracovní prostory. Hotové produkty, plně vybavené elektrickými zásuvkami (napájecí síť/zásuvky), datovými, telefonními a multimediálními přípojkami, jsou v současnosti považovány za důležité pro pracovní prostory, zasedací místnosti a prezentační místnosti. K dispozici jsou verze bez vybavení nebo plně vybavené s vícenásobnými zásuvkami a modulární strukturou, kterou lze snadno přizpůsobit měnícím se potřebám. Proto EAE nabízí flexibilní, spolehlivá, modulární, estetická a bezpečná řešení, která splní také vaše budoucí požadavky.
Glans - Kategorie: Interiéry, Osvětlení pro kanceláře a obchody, Přívěsky

Glans - Kategorie: Interiéry, Osvětlení pro kanceláře a obchody, Přívěsky

Glans Kategorie: Interiéry, Osvětlení pro kanceláře a obchody, Přívěsky
Dezinfekce Kanceláře Úklid Odstranění Zápachu Ošetření

Dezinfekce Kanceláře Úklid Odstranění Zápachu Ošetření

Odstranění Vlhkosti Sušení Podlah Dezinfekce a Ochrana proti Hmyzu Odstranění Zápachu Úklid Hygiena - Odstranění Vlhkosti Sušení Podlah Dezinfekce a Ochrana proti Hmyzu Odstranění Zápachu Úklid Domácnosti Úklid Kanceláře Zajištění Hygieny
Křesla pro manažery - Kancelářské židle

Křesla pro manažery - Kancelářské židle

CHROMOVÁ RUKOJEŤ CHROMOVÁ NOHA NASTAVITELNÝ ZÁDA NASTAVITELNÉ SEDADLO K DISPOZICI ALTERNATIVA Z KŮŽE A TEXTILU....
Úklid Kanceláří - Kvalitní Profesionální Úklid Kanceláří pro Všechny Okresy v Istanbulu

Úklid Kanceláří - Kvalitní Profesionální Úklid Kanceláří pro Všechny Okresy v Istanbulu

Údržba vnitřních a vnějších povrchů, mytí koberců a pohovek, odstranění veškerého prachu v prostorách, úklid podlahových povrchů, zajištění hygieny, úklid mokrých prostor jako WC, kuchyně atd. se provádí v rámci programů úklidových služeb stanovených naší společností. Abychom vytvořili pohodlné a čisté prostředí ve vašich kancelářích, kde trávíte většinu svého času, nabízíme jako firma ATAŞEHİR DANIŞMANLIK & TEMİZLİK HİZMETLERİ denní a týdenní úklidové služby za atraktivní ceny a vysoké standardy kvality. Úklid zahrnuje stoly, židle, žaluzie, pohovky, okna, koupelny a umyvadla, zkrátka všechna místa, která je třeba uklidit. Nechte úklid vaší kanceláře na nás a užijte si práci v tomto čistém prostředí. Naše firma poskytuje veškeré úklidové služby pro kanceláře a přetváříme vaše nové nebo stávající kanceláře či pracovní prostory na zdravé pracovní prostředí. Záruka kvality a příznivé ceny ...
MARDUM MRS 126 ČEKACÍ ŽIDLE - KANCELÁŘSKÁ ČEKACÍ ŽIDLE

MARDUM MRS 126 ČEKACÍ ŽIDLE - KANCELÁŘSKÁ ČEKACÍ ŽIDLE

Všechno je pro hosty... Stůl Marduk, dostupný s a bez konferenčního stolku, je ideální funkční produkt vhodný pro všechna místa od nemocnic po banky, perfektní pro dlouhé čekací prostory.
Systémy ventilace kanceláří - (Výroba, Instalace a Údržba)

Systémy ventilace kanceláří - (Výroba, Instalace a Údržba)

Systémy ventilace kanceláří by měly být určitě zvažovány v kancelářích s více zaměstnanci, kde je výkon velmi důležitý, aby se vytvořilo prostorné a čisté pracovní prostředí. Protože zatímco klimatizace umožňuje ochlazení nebo ohřátí vzduchu v místnosti, ventilační systémy umožňují zajištění proudění vzduchu a dosažení příjemného kancelářského prostředí.
LED Indikátor Ceny Nafty - Sport, Benzín, Směnárna, Škola

LED Indikátor Ceny Nafty - Sport, Benzín, Směnárna, Škola

Benzínová stanice, posilovna, stadion, informační textová zpráva
Výkonné kancelářské nábytek - Kancelářský nábytek

Výkonné kancelářské nábytek - Kancelářský nábytek

M1901, Melamin, 0,820 Kubických Metru Prosím, zkontrolujte náš Katalog kancelářského nábytku: https://www.ernur.com.tr/Ernur_Buro_Katalogu.pdf
Uniformy pro Front Office a Management

Uniformy pro Front Office a Management

Naše stylové a profesionálně vypadající uniformy zajišťují, že se personál na recepci a v managementu cítí pohodlně i během dlouhých hodin. Použitím prodyšných materiálů zajišťujeme, že personál zůstává po celý den chladný a suchý.